Spomnim se nebeškega vonja, ki je v jutranjih urah vabil, ko smo vstopali čez prag “domače” pekarne tam nekje na Jadranu. Hrustljava štručka je božala in hranila več čutov hkrati :).

Prijetni spomini iz mladosti, ob jadranski obali, so bili pravzaprav povezani z enim izmed prijetnih impulzov, ki jih blagovna znamka mora oddajati. Blagovna znamka namreč ni le vidni simbol, je obljuba in hkrati pričakovanje kupca do izdelkov in storitev. Je zgodba sestavljena iz niza dejstev, dejanj, občutkov, razlag, impulzov in odzivov.

Grajenje močnih znamk je danes pomembneje kot kadarkoli prej, kajti v preteklosti so bile znamke le v domeni večjih podjetij in korporacij, danes pa najdemo odlične znamke na lokalni BIO tržnici, pri mestnem čevljarju, odličnem vinskem baru, praktično na vsakem koraku. Z razvojem socialnih omrežij smo ljudje pričeli razvijati tudi osebne znamke. Nekatera podjetja danes razvijajo osebne znamke svojih zaposlenih in jih hkrati spreminjajo v ambasadorje lastne znamke.

Brand is not what you say it is. It’s what they say it is.

Marty Neumier,
The Brand Gap

Zakaj je gradnja močne in originalne znamke pomembna?
Globalizacija na eni strani približuje storitve in produkte ljudem ne glede na njihovo geolokacijo, a hkrati zavira avtentičnost in zatira diverzifikacijo. Zato je danes težnja po gradnji avtentičnih in drugačnih znamk večja, a hkrati težja kot kadarkoli prej.

Dobra znamka vedno zastopa svoje barve
To, da so znamke veliko več kot samo logotip na “polišpani” tabli, ki visi nad vhodnimi vrati uličnega lokala, nam je zdaj že vsem jasno. In hkrati se jasni tudi misel, da bo dober logotip morda pustil dober vtis, a vendar se kupčeva izkušnja nadaljuje tudi na prodajnem mestu, v prodajnem procesu,  na spletu, z e-pošto, po telefonu in ne nazadnje skozi komunikacijo s kupcem.

Morda se vam že svita, kam merim. Zaposleni smo najboljši ambasadorji naših podjetij in znamk, ki jih predstavljamo. Oživljanje in osmišljanje blagovnih znamk je postala nova mantra zaposlenih. Dokazano je, da so podjetja in blagovne znamke veliko uspešnejše, kadar jih zaposleni razumejo in se z njimi poistovetijo.

Depositphotos_174433806_xl-2015_small

Izkušnja je vredna več kot bitcoin
Z znamko kupcu dajemo obljubo, da bo storitev opravljena po njegovih pričakovanjih. Ta so pa takšna, kot mu jih z obljubami zgradimo, in sicer, da prostor lepo diši, da so police pospravljene, da je tabla nad vrati brezhibna, da so tla čista.

V kolikor smo v svoji komunikaciji in obljubah konsistentni in dosledni, izpolnjena pričakovanja sčasoma ustvarjajo vtise, ki se zapišejo globoko v srce kupca. Ko se zgodi slednje, naš kupec postane sledilec, si brez zadržkov privoščite 3 zmagovalne minute ob vam najljubši glasbeni podlagi.

Teskey Brothers spremljajo ponavadi moje 3 zmagovalne minute. Privoščite si.