Vsebine ustvarjamo celovito
Ustvarjamo celostne vsebine, ki temeljijo na strateškem pristopu. Osredotočeni smo na ustvarjanje, distribucijo ustrezne in dosledne vsebine, da bi pritegnili, obdržali ciljno skupino ter jo spremenili v goreče sledilce.


Ustvarjamo celostne vsebine, ki temeljijo na strateškem pristopu. Osredotočeni smo na ustvarjanje, distribucijo ustrezne in dosledne vsebine, da bi pritegnili, obdržali ciljno skupino ter jo spremenili v goreče sledilce.
Gradimo blagovne znamke, ki so veliko več kot le logotip, vsebina ali pripoved. To so zgodbe, sestavljene iz dejstev, dejanj, občutkov, razlag, impulzov in odzivov, ki so temeljna resnica blagovne znamke.
Oblikujemo rešitve, s katerimi vzpostavljamo red in funkcionalnost, pri tem pa se osredotočamo na najpomembnejši vidik sporočilnosti. Radi ustvarjamo, ilustriramo, navdihujemo in premikamo meje mogočega.
Snujemo popolne in edinstvene dogodke, ki puščajo pečat. Zakulisje je naš glavni oder, načrtovalec dogodkov je naš redni spremljevalec in orodje za merjenje učinkov naše odličnosti.
Smo ljubitelji kave in občasno potrebujemo dodatno gorivo. Če želite deliti svoje misli, ideje ali pa samo iščete nekoga, ki razume, da se najboljše blagovne znamke redko zgodijo po naključju, vljudno vabljeni. Pridružite se nam pri skodelici kave, dveh ali treh, za navdih, druženje in sveže ideje. Vabljeni v kreativno tovarno, kjer ustvarjamo velike stvari na srčni pogon.
Zmaga našega naročnika pomeni zmago za nas, ustvarjalce. Poslušamo, sprašujemo, slišimo celo takrat, ko nič ne rečete. Radi delimo svoje znanje, izkušnje in navdihujemo z iskrenimi zgodbami.
Zmaga Nataša Dover
Veliko krat mi zastavijo vprašanje kakšna je razlika med "malimi" in "velikimi" klienti….
Zmaga Nataša Dover
Z novim načinom dela na daljavo, tudi od doma, je interno komuniciranje pridobilo dodatno veljavo.
Zmaga Nataša Dover
Šport je od že nekdaj moja strast. Že kot otrok in kasneje mladinka, sem bila s športom aktivno povezana. Sprva kot tekmovalka, kasneje kot športna funkcionarka, še nekoliko kasneje pa profesionalno, v okviru upravljanja sponzorstev in donacij v enem izmed večjih slovenskih podjetij.
Vsako posamezno partnerstvo pomeni spoznanje, da je vsak naročnik poseben in pomemben. To je stičišče, kjer se uskladijo naše skupne vrednote, kar predstavlja jedro naše agencijske kulture. Poletimo skupaj na naslednje popotovanje vaše blagovne znamke?