Stari most, eden od številnih simbolov mesta Maribor, povezuje staro urbano središče s čudovito naravo, razprostrto čez griče in hribe.
Maribor je destinacija doživetij. Obiskovalci na slikovitih gričih ustvarjajo nepozabne spomine, uživajo ob vrhunski hrani in vinu, plešejo v ritmu festivalske glasbe ter hkrati spoznavajo skrite bisere Slovenije.
Prenova celostne grafične podobe je obsegala destinacijski logotip s širokim naborom korporativnih in komunikacijskih aplikacij. Glavni element blagovne znamke je Stari most, ki povezuje staro urbano središče s čudovito naravo, razprostrto čez griče in hribe. V zapisu »Maribor« je na minuskulo »o« dodan diagonalni podaljšek v spodnji črkovni pas, da tvori lupo, simbol raziskovanja. Slogan prenovljene destinacijske znamke je preprost in nagovarja ter vabi: »Odkrij in doživi«.
Destinacijski promocijski materiali in spominki, odeti v simbole mesta in regije.
Edinstveno odkritje in odlično doživetje.