Grafični element ritmično riše linije, ki označujejo štiri območja. Stilizirane linije predstavljajo območje ponudnikov, ki jih blagovna znamka zastopa.
Z namenom združiti le najboljše lokalne ponudnike storitev, izdelkov, nastanitev in doživetij smo za Zavod za turizem Maribor zasnovali celostno grafično podobo in vzpostavili temelje za novo komunikacijsko platformo Naše najboljše.
Nova grafična podoba v logotipu skriva stilizirano podobo lista najstarejše trte, grafični element pa v stilistični izvedbi zemljevida prikazuje pokrajino Maribora z Dravsko dolino in Dravskim poljem, hribe Kozjaka in Pohorja ter pokrajino Slovenskih goric z znamenitim »vinskim srčkom«.
Eden izmed ciljev projekta je bil tudi določitev imena projekta, kjer smo izhajali iz avtentične izkušnje, ki izraža vrednote osebnega, pristnega, lokalnega in trajnostnega razvoja. Ponazarja štajersko gostoljubje, ki bo odslej prepoznavno po enotnih embalažah in certifikatih lokalnih izdelkov pod imenom Naše najboljše.
Gostoljubje je Slovencem pomembna vrednota. Zato svojim gostom postrežemo, le najboljše, kar premoremo. Naše najboljše.
Poenoten videz embalaže produktov predstavlja konsistentno komuniciranje v okviru kolektivne blagovne znamke Naše najboljše.