Ideja za etikete temelji na vizaulni obliki razglednice in pošiljanju vtisov ter občutkov ob pogledu na "srce med vinogradi". Sprednji del je namenjen romantični fotografiji ceste, zadnji del pa osnovnim podatkom ter sporočilu, ki ga razglednica prinaša
Redefinicija blagovne znamke je zahtevala celovito prenovo arhitekture blagovne znamke z namenom poenostavitve in standardizacije produktnega portfelja.
Ideja za nalepke torej temelji na grafičnem elementu razglednice, ki posreduje vtise in občutke ob pogledu na srčno cesto sredi vinogradov.
Prednji del je posvečen romantični fotografiji ceste med vinogradi. Zadnji del sestavljajo osnovne informacije in sporočilo, ki ga razglednica prenaša.
Pot, ki se vije med vinogradi špičniških strmin, se ob pogledu izpod kipca svetega Jurija na konju izriše kot Srce med vinogradi! To je tudi najlepša podoba, ki lepo opiše kraj, družino in ljubezen do vinske trte.
Kipec Sv. Jurija stoji na družinskem posestvu Dreisiebner. Ilustracija predstavlja zgodbo Svetega Jurija, ki varuje kraj pred spečim zmajem. Izvedli smo dve različici za deklice in dečke.
Na osnovi integrirane identitete smo posledično razvili 3 sodobne peninske etikete, ki slonijo na oblikovni idejni platformi pisemske znamke. V ozadje smo postavili črno-belo podobo nosilnega motiva vinske ceste »srček med vinogradi« in mu dodali elegantno oblikovano številko sedem iz katerega je speljano ime družinskega člana. Penine se tako vizualno ločujejo po barvi, in izpeljanem imenu. Ko pa stojijo skupaj simbolično ponazarjajo družinski priimek Drei (drei -3) Siebner (sieben-7).