Dreisiebner

Za turistično kmetijo Dreisiebner smo prenovili celostno grafično podobo, oblikovali linije vinskih etiket in zasnovali komunikacijsko platformo. 🍷

Srce med vinogradi je eden izmed slovenskih turističnih biserov, ki ga letno obišče tisoče domačih in tujih gostov. Marsikatera tuja turistična organizacija, pa ga uporablja v svojih kampanjah.

Pogled na romantično cesto vzbuja tisoče vtisov in občutkov, ki jih obiskovalci radi delijo. Na tej ideji smo razvili vizualno identiteto, ki sloni na znameniti podobi ceste v obliki srca.

Moderna, ne serifna pisava in eno debelinski, enostaven simbol. Krožne poteze in mehkimi zaključki v simbolu in tipografiji. Osnovni lik, na katerem temelji celotna struktura je krog. Prepoznavni simbol vinske ceste »srček med vinogradi«. Logotip je postavljen v krog, ki je simbol skupnosti, povezanosti, prijateljstva in ljubezni.

Tudi darilne vrečke so oblikovane kot razglednica z možnostjo prepisa osebnega posvetila.

Srce med vinogradi je znana slovenska znamenitost, ki privlači vse generacije ljudi. Njeno romantično cesto, rodno vinogradniško okolje in srčne misli ob pogledu nanjo želimo deliti tudi z drugimi. Tako se je razvila osnovna ideja celostne identitete, ki sloni na delitvi vtisov in občutkov ob pogledu na cesto.