Dreisiebner

Pri redefiniciji logotipa smo se osredotočili na bistvo, ki temelji na glavni znamenitosti "srcu med vinogradi".  Z elegantno, moderno obliko predstavlja povezanost, družino butičnost.

Pri snovanju smo želeli odmik od primarne gotske pisave. Odločili smo se za sodobno tipografijo, ki je osredotočena na temelje na katerih blagovna znamka gradi: družina, ljubezen, tradicija, enostavnost in prepoznavnost na prvi pogled.  Novi logotip sledi blagovni znamki,  njeni geografski umeščenosti in trendu časa.

Moderna, ne serifna pisava in eno debelinski, enostaven simbol. Krožne poteze in mehkimi zaključki v simbolu in tipografiji. Osnovni lik, na katerem temelji celotna struktura je krog. Prepoznavni simbol vinske ceste »srček med vinogradi«. Logotip je postavljen v krog, ki je simbol skupnosti, povezanosti, prijateljstva in ljubezni.

Tudi darilne vrečke so oblikovane kot razglednica z možnostjo prepisa osebnega posvetila.

Srce med vinogradi je znana slovenska znamenitost, ki privlači vse generacije ljudi. Njeno romantično cesto, rodno vinogradniško okolje in srčne misli ob pogledu nanjo želimo deliti tudi z drugimi. Tako se je razvila osnovna ideja celostne identitete, ki sloni na delitvi vtisov in občutkov ob pogledu na cesto.