Temeljni vizual sloni na magični številki 23, ki na simbolni ravni komunicira 23 stopnic pod mestom, kjer se nahaja Vingova klet. Oblikovalska zasnova izhaja iz nadaljevanja integrirane identitete, kjer smo zapeljali grafične elemente skozi 23 plasti.
Prenova blagovne znamke je temeljila na revitalizaciji blagovne znamke in oblikovanju nove podobe.
Naročnica se je obrnila na nas z nalogo, da razvijemo eleganten in poenostavljen sistem identitete, katerega namen je zagotoviti visoko stopnjo prilagodljivosti za komuniciranje prek več tržnih kanalov. Izpostavili smo letnico 1847, ko se je začela pisati zgodba ene največjih tunelskih kleti v tem delu Evrope - Vinagove kleti, mesta pod mestom.
V tandemu z novim logom smo ustvarili sistem identitete, ki zagotavlja visoko razširljivost in prilagodljivo arhitekturo blagovne znamke za različne module znotraj blagovne znamke.
Ustvarili smo integrirano elegantno identiteto, ki povezuje njihovo blagovno znamko in tržne izdelke, kot so, katalogi izdelkov in zloženke, tehnični listi, letaki, oglasi, etikete, tehnična dokumentacij, promocijski material in darilni program.
Oblikovalska zasnova peninskih etiket in darilne šatulje izhaja iz nadaljevanja integrirane identitete, kjer smo zapeljali grafične elemente skozi 23 plasti, vzorcev in oblik.
Pri zasnovi vinskih etiket za mirno vino smo inspiracijo črpali iz topografske karte mestne četrti, kjer smo na subtilen in enostaven način prikazali pot od vinograda do vinske kleti v središču mesta. Barvno privlačna vizualna identiteta, poleg zgodbe podpira tudi poslovno težnjo naročnice po vidnosti, opaznosti. Poimenovali smo jo #23.